zondag 30 maart 2014

ontwerpbureau!

 24 maart gestart met ontwerpbureau.(oeps het stond nog in concept !)
groepje gemaakt met Mieke van Riel Jos de Waal, Geert Duijs en ik samen het contentsterrenteam.
Als groepje passen we redelijk bij elkaar we hebben gesproken over wat ons bind en waar onze allergieën liggen.
Mieke zegt efficiënt te zijn, haar valkuil is onverschilligheid, zweverigheid en passieviteit, allergisch voor noten!
Geert is bescheiden,wat zich al uit in zijn kleine bescheiden schrift, hij is allergisch voor arrogantie.
Jos is creatief, vind efficiëntie een uitdaging terwijl ook bij hem chaotiek en zweverigheid valkuilen zijn.
iemand die dramt is niet aan het goed adres bij hem.
Mijn kernkwaliteiten zijn relativeringsvermogen, behulpzaamheid/zorgzaamheid, flexibiliteit
valkuil: overmoed en lichtzinnigheid
uitdaging: geduld, profileren en serieus zijn.
allergie: starheid, warrigheid , meningsloos en zwaarmoedigheid.

doel van mijn herontwerp is een programma schrijven waarin zelfregulatie van de docent versterkt verbeterd wordt.
Doel en vakken
studieloopbaanbegeleiding, verpleegkunde en anatomie, fysiologie en pathologie, omgangskunde.
Begeleiding hoop ik te krijgen van coördinator examinering, en onderwijskundige naast de sterren van het ontwerpbureau.
leeromgeving: de school/klaslokaal!

mindmap tav zelfregulatie van docent


Wat ga ik ontwikkelen: lessen reeks voor docenten
wiki/ e-learnmodule
content; wat moet de docent nu precies leren
gebruik MLI om te feedbacken(vlgs allen een herkenbaar probleem)
Wat is er al !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten